
Walentynki, czyli jak nie dać się zaskoczyć.
Przygotowując się do akcji Walentynki, trzeba sobie na początku zadać bardzo ważne pytanie: jakiego klienta chcemy przyciągnąć. Tak jak planujemy zamawianie towaru na cały rok

Święta w sklepie.
Święta w sklepie to zazwyczaj kluczowy okres w ciągu całego roku. Do świąt w sklepie trzeba się przygotować tak samo jak, do świąt w domu.

Projektowanie doświadczenia zakupowego.
Zakupy to więcej niż wydawanie pieniędzy. Mogą być sposobem spędzania wolnego czasu, formą uzależnienia lub rozrywki. Kupowanie dla klienta łączy się z emocjami, a nie

Jak zaprojektować sprzedaż w strefie kasy?
Jak zaprojektować sprzedaż w strefie kasy? PODCZAS SZKOLEŃ Z VISUAL MERCHANDISINGU CZĘSTO PADA PYTANIE: CZY W SKLEPIE PRZY KASIE POWINNY STAĆ JAKIEKOLWIEK PRODUKTY? UCZESTNICY WARSZTATÓW

Maksymalizacja zysków a oczekiwania
współczesnych klientów
ZAZWYCZAJ GDY ROZMAWIAŁAM WŁAŚCICIELAMI SKLEPÓW O MAKSYMALIZACJI ZYSKÓW Z 1 METRAKWADRATOWEGO POWIERZCHNI HANDLOWEJ PRZED MOIMI OCZAMI POJAWIAŁ SIĘ OBRAZ POTWORNIEPRZETOWAROWANEGO SKLEPU. . Zysk najważniejszy To

Od czego zacząć zmiany w sklepie?
KIEDY NA LOKALNYM RYNKU NIE MASZ KONKURENCJI, ŻYCIE JEST PIĘKNE. ALE MAŁO KTO MA TAKIKOMFORT. Sieci handlowe wchodzą do coraz mniejszych miast. Internet jest wszędzie.