Przygotowujemy szkolenia dedykowane firmom, w ramach których realizujemy projekty rozwojowe z zakresu visual merchandisingu (VM).

O szkolenia dedykowanie możesz zapytać wysyłając e-mail pod adres: biuro@vmstudio.pl, tel. 501393297.

Terminy szkoleń otwartych publikujemy na naszym Facebook’u, lub zapytaj o termin telefonicznie pod nr 501393297. Planujesz rozpocząć prace jako Visual Merchandiser lub pracujesz już na tym stanowisku i chcesz poszerzyć wiedzę? Zapraszamy na szkolenie Visual merchandising. Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady Visual Merchandisingu, podstawowe i zaawansowane techniki wystawiennicze. Zapoznamy uczestników z rolą technik VM w procesie sprzedaży i komunikacji z Klientem. Kursanci nauczą się wykorzystywać praktyczne techniki VM analizować, ustalać priorytety, projektować ekspozycję. Pracujesz jako Visual Merchandiser i potrzebujesz indywidualnego szkolenia lub konsultacji w zakresie np.budowania Strategii VM? Skontaktuj się z nami, omówimy Twoje potrzeby i zaprojektujemy szkolenie specjalnie dla Ciebie. Nasze szkolenia prowadzimy od 10 lat. Realizowaliśmy szkolenia oraz projekty doradcze. Naszą wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z uczestnikami na sali szkoleniowej.


Szkolenie Visual Merchandising

Zapraszamy na szkolenie Visual Merchandising 10 styczeń Gdańsk, 17 Styczeń Warszawa.

Szkolenie ma formę wykładów przeplatanych ćwiczeniami, w trakcie których słuchacze uczą się zasad Visual Merchandisingu.

Program szkolenia:

  • Czym jest Visual Merchandising i jego znaczenie dla wyników sprzedaży,
  • Psychologia i natura ludzka w Visual Merchandisingu,
  • Związek między schematami zachowań klienta a aranżacją przestrzeni handlowej,
  • Rentowność sklepu a Visual Merchandising,
  • Czynniki skłaniające do dokonania zakupów,
  • Rola i budowanie stref sprzedaży (witryna, strefa wizerunkowa, sklep),
  • Wpływ prawidłowej ekspozycji na decyzje zakupowe klientów,
  • Rodzaje i estetyka ekspozycji,
  • Ścieżka klienta w sklepie,
  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki,
  • VM jako praca zespołowa,
  • Złote zasady VM,


 

Warsztaty strategiczne

Warsztaty strategiczne to najskuteczniejszy sposób na wyznaczenie długoterminowych celów, misji i wizji firmy oraz na przeanalizowanie jej aktualnej sytuacji rynkowej, sposobu działania i konkurencji w obszarze Visual Merchandisingu. Sesje są dedykowane członkom Zarządów, menedżerom, pracownikom zespołów sprzedażowych. Wypracowując nową koncepcję wykorzystujemy wiedzę własną oraz uczestników, co daje często nieoczekiwane rozwiązania w obszarze budowania strategii VM.

Jak realizowana jest sesja?

Zapoznajemy się z problemem i celami, które Klient chce osiągnąć w wyniku wspólnej pracy warsztatowej. Przed rozpoczęciem projektowania sesji, chcemy dokładnie zrozumieć kontekst, w którym uczestnicy warsztatu funkcjonują i jakie mogą być ich oczekiwania lub bariery. Dopiero wtedy projektujemy plan sesji i uzgadniamy ją z Klientem. Warsztat może trwać 1 – 2 dni. Warsztaty są intensywne i bardzo angażujące. W każdej minucie musimy mieć pewność, że wspólna praca prowadzi do określonego celu.