TERMIN SZKOLENIA: 23-24.05.2024
     GODZINY SZKOLENIA: 8:00 – 16:00
     CENA SZKOLENIA: 1800 PLN + VAT do 16.05 (liczy się data wpływu środków na konto) i 1950 PLN + VAT po 16.05
     MIEJSCE SZKOLENIA: WARSZAWA – 3 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na platformie Clickmeeting
     ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ: Zamów szkolenie teraz poprzez formularz znajdujący się poniżej. Wyślemy Tobie fakturę.
    Po dokonanej płatności wyślemy potwierdzenie. Dziękujemy!
     CENA SZKOLENIA OBEJMUJE: Certyfikat ukończenia szkolenia oraz materiały szkoleniowe w wersji drukowanej lub elektronicznej.
     MASZ PYTANIA: Zadzwoń : 733 446 558 lub napisz: kontakt@vmstudio.pl
 
     Jeżeli termin szkolenia nie pasuje Tobie kliknij TUTAJ i zostaw adres email. Powiadomimy Ciebie o następnym terminie szkolenia.
 
 

Komunikacja w zespole sprzedażowym - szkolenie stacjonarne
2 dni

Komunikacja w zespole sprzedażowym (szkolenie 2 dniowe)

 

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności efektywnej komunikacji w zespole sprzedażowym. W trakcie warsztatów Uczestnicy i Uczestniczki zdobywają wiedzę na temat mechanizmów kierujących komunikacją międzyludzką. Dzięki temu, są w stanie formułować swoje wypowiedzi w sposób skuteczny, umożliwiający efektywne porozumiewanie się oraz budowanie partnerskich relacji z klientami i udanej współpracy zespołowej. Trening technik asertywnej komunikacji pozwala również na rozwój skutecznego zarządzania własnymi emocjami oraz budowanie odporności psychicznej.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Przedsiębiorców / właścicieli firm.
  • Kierowników
  • Pracowników obsługi klienta.
  • Visual merchandiserów

 

Korzyści dla Uczestniczek i Uczestników:

  • Określenie własnego stylu komunikacyjnego z identyfikacją mocnych stron i obszarów do pracy.
  • Uświadomienie sobie wpływu komunikatu nadawcy na zachowania odbiorcy.
  • Zrozumienie roli odróżniania faktów od opinii i interpretacji w klarowności komunikacji.
  • Nauka skutecznego wyrażania własnych emocji.
  • Doskonalenie sztuki dialogu, uwzględniającego potrzeby zarówno nadawcy, jak i rozmówcy.
  • Umiejętność minimalizowania negatywnych skutków stresu i budowania własnej odporności psychicznej poprzez świadome zarządzanie myślami i przekonaniami.
  • Świadome konstruowanie przekazu w celu minimalizowania ryzyka pojawienia się barier komunikacyjnych, konfliktów i nieporozumień.
  • Budowanie postaw wspierających współpracę i odpowiedzialność.

 

Dzień 1

Program warsztatu:

  1. Wprowadzenie – zapoznanie z grupą, cele i program warsztatów, oczekiwania.

 

      2.Blokady w komunikacji: co jest przyczyną nieporozumień? 

  • Odkrywamy bariery komunikacyjne, które utrudniają porozumienie i utrudniają realizację zadań. 

 

  1. Czy można uniknąć nieporozumień w codziennej pracy?
  • Czterokanałowy przepływ informacji – teoria Friedricha Schulza von Thuna. 
  • Odkrywamy słowa, które wywołują opór, obronę lub atak zamiast porozumienia. 
  • Rozpoznajemy intencje i budujemy porozumienie w prowadzonej komunikacji.

 

  1. Mój dominujący styl komunikacyjny – w jaki sposób wpływa na przebieg rozmowy?
  • Zwiększamy empatię i koncentrację na rozmówcy.
  • 4 style komunikacji wg typologii Carla Gustava Junga. Jak rozpoznać dany styl w komunikacji bezpośredniej oraz instrukcja obsługi danego stylu.

Dzień 2

Program warsztatu:

  1. Klarowny przekaz = lepsza współpraca. Trening podstawowych technik komunikacyjnych.
  • Ćwiczymy techniki komunikacyjne (m.in. aktywne słuchanie, pytania, parafrazę, podsumowanie, klaryfikację) na przykładach z życia zawodowego Uczestników i Uczestniczek.

 

  1. Asertywność w komunikacji
  • Wybrane techniki feedbacku – wyrażanie potrzeb, oczekiwań i emocji w pracy. BEER, Komunikat „ja”, 4 kroki wg NVC.
  • Asertywna odmowa i stawianie granic osobom o postawie agresywnej i roszczeniowej. Model asertywnej odmowy.
  • Reagowanie na krytykę.
  • Określanie znaczenia myśli i emocji w komunikacji. Rozwój asertywnego wyrażania własnych opinii i własnego zdania i reagowania na ataki słowne oraz krytykę, co jest szczególnie istotne, w sytuacjach konfliktowych.
  • Praca na przykładach własnych Uczestniczek i Uczestników szkolenia.

 

  1. Sytuacje trudne – jak na nie reagować? 
  • Typologia czterech postaw komunikacyjnych: agresywna, bierna, manipulacyjna i asertywna. 
  • Wyrażanie własnych opinii, aby nie wywołać konfliktu i dojść do porozumienia. (FU(K)O)
  • Jak reagować, gdy rozmówca zachowuje się agresywnie? (Zdarta płyta).
  • Model Pameli Butler.

 

  1. Podsumowanie warsztatów. 
  • Pytania, wnioski i podsumowanie. 
  • Indywidualny Plan Działania – ustalenie indywidualnych celów rozwojowych, jako wsparcie procesu przenoszenia nabytych umiejętności na grunt codziennej pracy zawodowej.

Formularz zapisu na szkolenie

Potrzebujesz szkolenia, projektu architektonicznego lub konsultacji?

Nasza firma ma wieloletnie doświadczenie w tym zakresie.

Nasze usługi

Nasze usługi są „skrojone” pod oczekiwania klienta. Ofertę każdorazowo poprzedza wywiad z klientem dzięki któremu jesteśmy w stanie idealnie dopasować nasze usługi pod wymagania i profil działalności klienta.

Projekty i liftingi sklepów

Zajmujemy się kompleksowym projektowaniem wnętrz sklepowych z uwzględnieniem zasad psychologii sprzedaży i VM. Dbamy o to, aby budować przyjazną atmosferę, zachęcającą do robienia zakupów.

Szkolenia online

Szkolenia online w czasie rzeczywistym są wiernym odzwierciedleniem szkoleń w formie stacjonarnej. Tym samym, korzystanie z nich, to najlepszy sposób na efektywne przyswojenie wiedzy, który pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Audyty

Chciałbyś zweryfikować działanie swojego sklepu? Audyt będzie idealnym rozwiązaniem dla Twojego sklepu. W ramach audytu koncentrujemy się na poprawie układu sklepu i wnętrza, standardach ekspozycji i oznakowaniu.

Sklepowe Rewolucje

Sklepowe Rewolucje narodziły się jako rozwinięcie moich szkoleń z dziedziny visual merchandisingu. Stymulujemy zespoły w kierunku rozwinięcia twórczego potencjału obecnego zespołu firmy i lepszego dopasowanie sklepu do potrzeb klienta.

Szkolenia

W dzisiejszych czasach sprzedaż to jeden z najważniejszych elementów każdej dobrze funkcjonującej firmy. Celem jest nauka nowych metod sprzedaży która pozwoli osiągać większy zysk z każdego m2.

Konsultacje

Konsultacje Online są odpowiedzią na stale rosnące zapytania o problemy w różnych obszarach funkcjonowania sklepu. Odbywają się one online co pozwala zaoszczędzić Wam czas jak i pieniądze. Skierowane są do małego biznesu.

Zaufali nam

Ludzie mówią

Co na nasz temat mówią właściciele firm… Przez ostatnie 16 lat pomogliśmy wielu klientom zwiększyć sprzedaż i rozwinąć ich biznesy.

Katarzyna Węsławowicz
Katarzyna Węsławowiczbrand manager Tchibo
Doświadczenie i wysokie kwalifikacje zespołu gwarantują produkt wysokiej jakości, dostosowany do indywidualnych potrzeb zamawiającego…
Joanna Karda
Joanna Kardakierownik ds. merchandisingu i spraw technicznych Go Sport
Audyt przeprowadzony był bardzo drobiazgowo, co pozwoliło nam wykryć dysfunkcje pojawiające się w sklepach…
Michał Łapeta
Michał ŁapetaX-kom
Zadania zostały w naszym odczuciu zrealizowane na poziomie celującym…
Jacek Grzędzielski
Jacek GrzędzielskiOBSESSIVE
Podczas warsztatów narodziły się nowe, kreatywne pomysły, które zamierzamy wdrożyć w najbliższym czasie…
Robert Zapora
Robert ZaporaSelectshop.pl
Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i profesjonalizmowi personelu firma wywiązało się wzorowo z powierzonego przez nas zadania…
Elżbieta Adamek
Elżbieta AdamekSamanta Lingerie
Projekt był przygotowany profesjonalnie i nowatorsko. Salon nabrał nowoczesnego i lekkiego wyglądu…

Nasz adres

Czy chciałbyś porozmawiać, zanim nas zatrudnisz nas? Po prostu wybierz zadzwoń lub napisz, a z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie!

Adres:

Ul. Jana Heweliusza 11 lok 811
80-890 Gdańsk

Telefon

+48 733 446 558

Pomyślnie zapisałeś się do newslettera.

Błąd, spróbuj ponownie.

VM Studio will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.