TERMIN SZKOLENIA: 23-24.05.2024
     GODZINY SZKOLENIA: 8:00 – 16:00
     CENA SZKOLENIA: 1800 PLN + VAT do 16.05 (liczy się data wpływu środków na konto) i 1950 PLN + VAT po 16.05
     MIEJSCE SZKOLENIA: WARSZAWA – 3 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na platformie Clickmeeting
     ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ: Zamów szkolenie teraz poprzez formularz znajdujący się poniżej. Wyślemy Tobie fakturę.
    Po dokonanej płatności wyślemy potwierdzenie. Dziękujemy!
     CENA SZKOLENIA OBEJMUJE: Certyfikat ukończenia szkolenia oraz materiały szkoleniowe w wersji drukowanej lub elektronicznej.
     MASZ PYTANIA: Zadzwoń : 733 446 558 lub napisz: kontakt@vmstudio.pl
 
     Jeżeli termin szkolenia nie pasuje Tobie kliknij TUTAJ i zostaw adres email. Powiadomimy Ciebie o następnym terminie szkolenia.
 
 

Komunikacja w zespole sprzedażowym - szkolenie stacjonarne
2 dni

Komunikacja w zespole sprzedażowym (szkolenie 2 dniowe)

 

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności efektywnej komunikacji w zespole sprzedażowym. W trakcie warsztatów Uczestnicy i Uczestniczki zdobywają wiedzę na temat mechanizmów kierujących komunikacją międzyludzką. Dzięki temu, są w stanie formułować swoje wypowiedzi w sposób skuteczny, umożliwiający efektywne porozumiewanie się oraz budowanie partnerskich relacji z klientami i udanej współpracy zespołowej. Trening technik asertywnej komunikacji pozwala również na rozwój skutecznego zarządzania własnymi emocjami oraz budowanie odporności psychicznej.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Przedsiębiorców / właścicieli firm.
  • Kierowników
  • Pracowników obsługi klienta.
  • Visual merchandiserów

 

Korzyści dla Uczestniczek i Uczestników:

  • Określenie własnego stylu komunikacyjnego z identyfikacją mocnych stron i obszarów do pracy.
  • Uświadomienie sobie wpływu komunikatu nadawcy na zachowania odbiorcy.
  • Zrozumienie roli odróżniania faktów od opinii i interpretacji w klarowności komunikacji.
  • Nauka skutecznego wyrażania własnych emocji.
  • Doskonalenie sztuki dialogu, uwzględniającego potrzeby zarówno nadawcy, jak i rozmówcy.
  • Umiejętność minimalizowania negatywnych skutków stresu i budowania własnej odporności psychicznej poprzez świadome zarządzanie myślami i przekonaniami.
  • Świadome konstruowanie przekazu w celu minimalizowania ryzyka pojawienia się barier komunikacyjnych, konfliktów i nieporozumień.
  • Budowanie postaw wspierających współpracę i odpowiedzialność.

 

Dzień 1

Program warsztatu:

  1. Wprowadzenie – zapoznanie z grupą, cele i program warsztatów, oczekiwania.

 

      2.Blokady w komunikacji: co jest przyczyną nieporozumień? 

  • Odkrywamy bariery komunikacyjne, które utrudniają porozumienie i utrudniają realizację zadań. 

 

  1. Czy można uniknąć nieporozumień w codziennej pracy?
  • Czterokanałowy przepływ informacji – teoria Friedricha Schulza von Thuna. 
  • Odkrywamy słowa, które wywołują opór, obronę lub atak zamiast porozumienia. 
  • Rozpoznajemy intencje i budujemy porozumienie w prowadzonej komunikacji.

 

  1. Mój dominujący styl komunikacyjny – w jaki sposób wpływa na przebieg rozmowy?
  • Zwiększamy empatię i koncentrację na rozmówcy.
  • 4 style komunikacji wg typologii Carla Gustava Junga. Jak rozpoznać dany styl w komunikacji bezpośredniej oraz instrukcja obsługi danego stylu.

Dzień 2

Program warsztatu:

  1. Klarowny przekaz = lepsza współpraca. Trening podstawowych technik komunikacyjnych.
  • Ćwiczymy techniki komunikacyjne (m.in. aktywne słuchanie, pytania, parafrazę, podsumowanie, klaryfikację) na przykładach z życia zawodowego Uczestników i Uczestniczek.

 

  1. Asertywność w komunikacji
  • Wybrane techniki feedbacku – wyrażanie potrzeb, oczekiwań i emocji w pracy. BEER, Komunikat „ja”, 4 kroki wg NVC.
  • Asertywna odmowa i stawianie granic osobom o postawie agresywnej i roszczeniowej. Model asertywnej odmowy.
  • Reagowanie na krytykę.
  • Określanie znaczenia myśli i emocji w komunikacji. Rozwój asertywnego wyrażania własnych opinii i własnego zdania i reagowania na ataki słowne oraz krytykę, co jest szczególnie istotne, w sytuacjach konfliktowych.
  • Praca na przykładach własnych Uczestniczek i Uczestników szkolenia.

 

  1. Sytuacje trudne – jak na nie reagować? 
  • Typologia czterech postaw komunikacyjnych: agresywna, bierna, manipulacyjna i asertywna. 
  • Wyrażanie własnych opinii, aby nie wywołać konfliktu i dojść do porozumienia. (FU(K)O)
  • Jak reagować, gdy rozmówca zachowuje się agresywnie? (Zdarta płyta).
  • Model Pameli Butler.

 

  1. Podsumowanie warsztatów. 
  • Pytania, wnioski i podsumowanie. 
  • Indywidualny Plan Działania – ustalenie indywidualnych celów rozwojowych, jako wsparcie procesu przenoszenia nabytych umiejętności na grunt codziennej pracy zawodowej.

Formularz zapisu na szkolenie

Potrzebujesz szkolenia, projektu architektonicznego lub konsultacji?

Nasza firma ma wieloletnie doświadczenie w tym zakresie.

Nasze usługi

Nasze usługi są „skrojone” pod oczekiwania klienta. Ofertę każdorazowo poprzedza wywiad z klientem dzięki któremu jesteśmy w stanie idealnie dopasować nasze usługi pod wymagania i profil działalności klienta.

Projekty i liftingi sklepów

Zajmujemy się kompleksowym projektowaniem wnętrz sklepowych z uwzględnieniem zasad psychologii sprzedaży i VM. Dbamy o to, aby budować przyjazną atmosferę, zachęcającą do robienia zakupów.

Szkolenia online

Szkolenia online w czasie rzeczywistym są wiernym odzwierciedleniem szkoleń w formie stacjonarnej. Tym samym, korzystanie z nich, to najlepszy sposób na efektywne przyswojenie wiedzy, który pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Audyty

Chciałbyś zweryfikować działanie swojego sklepu? Audyt będzie idealnym rozwiązaniem dla Twojego sklepu. W ramach audytu koncentrujemy się na poprawie układu sklepu i wnętrza, standardach ekspozycji i oznakowaniu.

Sklepowe Rewolucje

Sklepowe Rewolucje narodziły się jako rozwinięcie moich szkoleń z dziedziny visual merchandisingu. Stymulujemy zespoły w kierunku rozwinięcia twórczego potencjału obecnego zespołu firmy i lepszego dopasowanie sklepu do potrzeb klienta.

Szkolenia

W dzisiejszych czasach sprzedaż to jeden z najważniejszych elementów każdej dobrze funkcjonującej firmy. Celem jest nauka nowych metod sprzedaży która pozwoli osiągać większy zysk z każdego m2.

Konsultacje

Konsultacje Online są odpowiedzią na stale rosnące zapytania o problemy w różnych obszarach funkcjonowania sklepu. Odbywają się one online co pozwala zaoszczędzić Wam czas jak i pieniądze. Skierowane są do małego biznesu.

Zaufali nam

Ludzie mówią

Co na nasz temat mówią właściciele firm… Przez ostatnie 16 lat pomogliśmy wielu klientom zwiększyć sprzedaż i rozwinąć ich biznesy.

Katarzyna Węsławowicz
Katarzyna Węsławowiczbrand manager Tchibo
Czytaj więcej
Doświadczenie i wysokie kwalifikacje zespołu gwarantują produkt wysokiej jakości, dostosowany do indywidualnych potrzeb zamawiającego…
Joanna Karda
Joanna Kardakierownik ds. merchandisingu i spraw technicznych Go Sport
Czytaj więcej
Audyt przeprowadzony był bardzo drobiazgowo, co pozwoliło nam wykryć dysfunkcje pojawiające się w sklepach…
Michał Łapeta
Michał ŁapetaX-kom
Czytaj więcej
Zadania zostały w naszym odczuciu zrealizowane na poziomie celującym…
Jacek Grzędzielski
Jacek GrzędzielskiOBSESSIVE
Czytaj więcej
Podczas warsztatów narodziły się nowe, kreatywne pomysły, które zamierzamy wdrożyć w najbliższym czasie…
Robert Zapora
Robert ZaporaSelectshop.pl
Czytaj więcej
Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i profesjonalizmowi personelu firma wywiązało się wzorowo z powierzonego przez nas zadania…
Elżbieta Adamek
Elżbieta AdamekSamanta Lingerie
Czytaj więcej
Projekt był przygotowany profesjonalnie i nowatorsko. Salon nabrał nowoczesnego i lekkiego wyglądu…

Nasz adres

Czy chciałbyś porozmawiać, zanim nas zatrudnisz nas? Po prostu wybierz zadzwoń lub napisz, a z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie!

Adres:

Ul. Jana Heweliusza 11 lok 811
80-890 Gdańsk

Telefon

+48 733 446 558