Chciałbyś zweryfikować działanie swojego sklepu?

Audyt sklepu pozwala na:

  • ocenę efektywności wykorzystania powierzchni handlowej,
  • określenie barier zakupowych i sposobów ich zwalczania,
  • analizę sytuacji zastanej zarówno w sklepie, jak i jego najbliższym otoczeniu,
  • weryfikację w zakresie spójności wizerunku,
  • opracowanie rekomendacji z zakresu visual merchandisingu,

Co uzyskujesz?

  • pomysły na efektywniejszą aranżację danej przestrzeni handlowej,
  • identyfikację niewykorzystywanych możliwości,
  • realne zwiększenie sprzedaży,
  • poprawę shopping experience wśród klientów,

W ramach audytu koncentrujemy się na poprawie układu sklepu i wnętrza, standardach ekspozycji i oznakowaniu.

Pomyślnie zapisałeś się do newslettera.

Błąd, spróbuj ponownie.

VM Studio will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.