Mam przyjemność zaprezentować dwa nowe warsztaty. Oparte one są na metodzie myślenia projektowego którego zadaniem jest kreatywne rozwiązywania problemów. Ta forma warsztatu charakteryzuje się  skupieniem uwagi na rozwiązaniach z zamiarem uzyskania konstruktywnego wyniku na przyszłość który zostanie wypracowany przez zespół projektowy.

Dynamiczne zmieniająca się sytuacja biznesowa stawia przed przedsiębiorcami bardzo dużo wyzwań z którymi do tej pory nie spotkaliśmy się. Sposób funkcjonowania w środowisku biznesowym wymaga ciągłego śledzenia trendów oraz pełnej gotowości do wprowadzania zmian w biznesie. Wypracowane wcześniej sposoby funkcjonowania wymagają ciągłych weryfikacji i zmian. Dlaczego? Oczekiwania konsumentów zmieniają się a w obecnej sytuacji następuję to jeszcze bardziej dynamicznie. Ciągły pośpiech, brak czasu, mnogość zadań w obszarze zawodowym i prywatnym powodują, że klient ma bardzo mało czasu . Wszystkie te czynniki wymagają do przedsiębiorcy zweryfikowania zaplanowanych strategii.

 

Jak znaleźć przewagę konkurencyjną dla swojego biznesu?

To pytanie zadawane było od zawsze przez wielu przedsiębiorców a w obecnych czasach zadawane jest notorycznie. Proponujemy Wam warsztat trakcie którego zaprojektujemy  wspólnie nowe doświadczenie zakupowe twojego klienta.

Jest to bardzo prosta metoda, stymulująca twórcze rozwiązywanie problemów i pozwalająca tworzyć zaskakujące idee, o których nawet nie pomyślelibyśmy w innych okolicznościach. W trakcie warsztatu będziemy poszukiwać jak najlepszych rozwiązań dla danego problemu. Zazwyczaj przedmiotem takich sesji są np. strategie działania, strategia marketingowa, doświadczenie zakupowe. Cały proces składa się z kilku etapów, które mają na celu wypracowanie możliwie jak najbardziej innowacyjnych i użytecznych rozwiązań. Co ważne w trakcie warsztatu przyglądamy się danemu problemowi niemal z każdej perspektywy.

Dla kogo jest warsztat?

Dla firm, które poszukują  innowacji, ale nie poprzez kopiowanie i powielanie tego co było, a przez wdrożenia oryginalnych rozwiązań opartych na głęboko rozpoznanych potrzebach użytkowników. „Marche, ou crève” czyli „Maszeruj albo giń. Ta maksyma przyświecała żołnierzom słynnej Legii Cudzoziemskiej. I niestety w obecnej sytuacji będzie przyświecała wielu właścicielom biznesów. Przetrwają najsilniejsi a raczej najmądrzejsi, bo zainwestowali w swój rozwój i dzięki temu osiągnęli przewagę konkurencyjną.

Co jest efektem warsztatu?

Efektem warsztatu jest kreowanie przez grupę projektową nowatorskich rozwiązań  m.in. w postaci nowych produktów, doświadczenia zakupowego, usług, wydarzeń, procesów, standardów obsługi klienta. Niezależnie od tego, czy działamy w biznesie czy usługach warsztat pozwoli Wam na wypracowanie całej koncepcji wdrożenia zmian. Od koncepcji przez wdrożenie i poprawki. Wypracowane pomysły na warsztacie dają gwarancję niestandardowych rozwiązań dla Twojego biznesu.