Żyjemy w świecie mocno zdominowanym przez Internet. Lecz wciąż bezpośrednia interakcja z marką i produktem  jest bardzo istotna dla klienta gdyż każdy lubi doświadczać produktu poprzez dotyk, węch, wzrok, słuch.  Są elementy na których zależy klientom, a których często nie są świadomi. To dla nich klienci wracają do Twojego sklepu a my, właściciele nie potrafimy tego wykorzystać aby budować customers  experience. Wielu klientów jest w stanie wydać więcej pieniędzy w sklepie z którego wyniósł wcześniej pozytywne doświadczenia i darzy go zaufaniem.

Zaprojektuj doświadczenie zakupowe twojego konsumenta. Obecna sytuacja będzie nas skłaniała także do przeprojektowania tak doświadczania zakupowego by sprostać wymaganiom współczesnego konsumenta. Budowanie długotrwałej relacji i tworzenie pozytywnego doświadczenia jest często pomijane przez wiele firm. Przedsiębiorcy czasami skupiają się tylko na produkcie a zapominają o wizerunku punktu sprzedaży, jakości obsługi klienta. A tak naprawdę to suma tych wszystkich dobrze zaprojektowanych czynników  powoduje dopiero, że mamy szansę stworzyć pozytywne doświadczenia zakupowe.

Dobrze zaprojektowane doświadczenie pozwala klientom na taką interakcję z marką jaką przedsiębiorstwo założyło w swojej strategii. Pozostawienie tych elementów bez planu i kontroli może doprowadzić do wielu zaniedbań i niepożądanych zachowań konsumentów. Marketing empiryczny pozwala na angażowanie konsumentów i motywowanie ich zakupów jak również buduje emocjonalne zaangażowanie w markę.

Każdy kontakt klienta z marką zarówno online jak i w sklepie stacjonarnym powinien być bardzo dokładnie zaplanowany począwszy od elementów wizualnych , visual merchandisingu, jakości ekspozycji, materiałów marketingowych aż po obsługę klienta.

W trakcie trwania warsztatu z projektowania doświadczenia zakupowego przeanalizujemy obecne doświadczenie zakupowe konsumenta i wypracujemy rozwiązania pozwalające na  poprawę jego jakości.

Co jest efektem warsztatu?

Efektem jest w taki sposób zaprojektowane doświadczenie zakupowe które zaangażuje konsumentów, zachęci do interakcji z produktem, zachęci do zakupów oraz do ponownych odwiedzin co jest niezwykle cennym i pożądanym przez nas efektem.

 Jak będziemy pracować?

Przeanalizujmy doświadczenie zakupowe Twojego klienta.  Wraz z grupą warsztatową przenalizujemy obecne doświadczenie zakupowe i zaprojektujemy zmiany we wszystkich obszarach jego potrzeb i oczekiwań które wynikają z interakcji ze  sklepem, marką, produktem. Wypracujemy plan działań który pozwoli wdrożenie zamian w sklepie we wszystkich obszarach związanych z kreowaniem spójnego i atrakcyjnego punktu sprzedaży, po to by zbudować większe zaangażowanie klienta i lepszą sprzedaż.