VISUAL MERCHANDISING - SZKOLENIE JEDNODNIOWE

Zbuduj przewagę konkurencyjną swojego sklepu i zwiększ liczbę klientów.

Obecne czasy  stawiają przed przedsiębiorcami jeszcze więcej wyzwań niż miało to miejsce przed czasem pandemii. Teraz każdy z przedsiębiorców musi wykazać się jeszcze większa odwagą, kreatywnością by zbudować swoją przewagę konkurencyjną nad okolicznymi sklepami. Walka o klienta nie będzie łatwa, bo konkurencja będzie próbowała zmotywować konsumenta do zakupów w swoim sklepie. Czasy gdy wystarczył dobry towar by biznes się rozwijał odchodzą, niestety.

Są sprzedaży liderzy na rynku którzy posiadają sklepy lub całe sieci sklepów. Ta grupa przedsiębiorców doskonale wie, że sam towar w sklepie znajdujący się  nawet w najlepszej lokalizacji nie sprzeda się. Zależy im by klient był dobrze obsłużony, to oczywiste a przy okazji sprzedaż była dynamiczna a rotacja towaru duża. Większość z nich nie ryzykuje i  korzysta z usług ekspertów który wiedzą jak zwiększyć sprzedaży z 1 m2. Chcesz poznać te zasady zapraszamy na szkolenie na którym poznasz wszelkie zasady.

 

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

Przeczytaj poniższe pytania i odpowiedz na pytania:

  1. Chcesz wiedzieć jak osiągać lepsze wyniki sprzedaży z każdego m2 twojego sklepu?
  2. Jesteś właścicielem sklepu i poszukujesz nowych rozwiązań które realnie wpłyną na ilość klientów oraz wzrost sprzedaży?
  3. Chcesz zdobyć wiedzę wiedze na temat zasad poprawnej ekspozycji- visual merchandisisng
  4. Chcesz rozwijać swój sklep budować przewagę konkurencyjną?
  5. Towar coraz słabiej sprzedaje się a stany magazynowe rosną?
  6. Klienci kupują standardowe towary i z niechęcia kupują nowości?
  7. Chcesz zmienić sklep tylko nie wiesz co i od czego zacząć?

Jeśli choć na 2 pytania odpowiedziałeś „tak” to szkolenie jest dla Ciebie

NA SZKOLENIU DOWIESZ SIĘ

  1. Jakie są zasady poprawnej ekspozycji- visual merchnadisisng.
  2. Poznasz strategiczne miejsca w sklepie.
  3. Poznasz techniki ekspozycyjne.
  4. Dowiesz się jak budować dobrą aranżacje witryny i witryny i wejścia.
  5. Dowiesz się jakie techniki merchandisisngowe możesz stosować, żeby podnieść rotacje towaru.
  6. Dowiesz się jakie techniki VM stosować, by pozyskać nowych klientów.
  7. Dowiesz się jak zarządzać towarem na sali sprzedaży w skali roku.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Czym jest Visual Merchandising i jego znaczenie dla wyników sprzedaży.
  • Rentowność sklepu a Visual Merchandising.
  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki.
  • 5 czynników skłaniających do dokonania zakupów i odwiedzenia sklepu.
  • 5 zasad planowania ścieżki klienta w sklepie.
  • 5 zasad poprawnie zaprojektowanego sklepu.
  • 10 zasad poprawnej aranżacji sali sprzedaży.
  • 10 zasad aranżacji witryn.
  • 10 zasad aranżacji sali sprzedaży.
  • 10 zasad zarządzania towarem na sali sprzedaży w skali roku.
  • 10 zasad planowania i wprowadzania  działań  promocyjnych  w sklepie.
  • 10 zasady budowy ekspozycji wyprzedażowych.
  • 15 zasad tworzenia ekspozycji w sklepie.
  • 10 zasad skutecznego wdrażania zasad VM.

JAK WYGLĄDA SZKOLENIE

Szkolenie może być prowadzone w formie tradycyjnej czyli na sali sprzedaży w sklepie lub sali szkoleniowej. To szkolenie realizujemy także w formie webinarium czyli spotkania w wirtualnym pokoju w trakcie którego omawiamy cały program, odpowiadamy na pytania uczestników, analizujemy wspólne zdjęcia sklepów i wypracowujemy rozwiązania. Całość szkolenia jest nagrywana i udostępniana uczestnikom.

 

Czas szkolenia: 8 godzin zegarowych w tym 3 przerwy

W ramach szkolenia otrzymasz: analizę potrzeb szkoleniowych, materiał szkoleniowy, przeprowadzenie szkolenia