To zbiór zasad dotyczących wszystkich aspektów ekspozycji w salonie i na witrynie:

  • zebrane w jednym miejscu najważniejsze wytyczne dotyczące zasad VM danej marki,
  • kompendium wiedzy na temat visual merchandisingu,
  • stanowią swoisty podręcznik dla pracowników sklepu, franczyzobiorców i partnerów,
  • pozwalają na utrzymanie jednego poziomu ekspozycji we wszystkich sklepach w sieci,
  • są narzędziem ułatwiającym budowanie wizerunku salonów i marki,
  • są punktem wyjściowym do budowania procedur, rozwoju kompetencji pracowników, weryfikacji jakości ekspozycji.

Korzyści wynikające ze standardów VM:

  • łatwość dostępu do wiedzy – wszystkie zasady opisane w jednym miejscu,
  • klarowność zasad dla franczyzobiorców i partnerów,
  • oszczędność czasu dzięki łatwości dostępu do wiedzy,
  • określenie jednolitych zasad dla całej sieci, pozwalające na zachowanie spójności przekazu marketingowego w salonach,
  • budowanie silnego i jednolitego wizerunku marki.

Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze podręcznika standardów VM lub masz poczucie, że ten, który posiada, nie najlepiej oddaje ducha marki, skontaktuj się z nami.

Wiemy, jak powinien wyglądać taki podręcznik. Pracowaliśmy ze standardami najlepszych firm zachodnich. Stworzyliśmy standardy ekspozycyjne dla wielu firm polskich.”