Zajmujemy się kompleksowym projektowaniem wnętrz sklepowych z uwzględnieniem zasad psychologii sprzedaży i VM. Dbamy o to, aby budować przyjazną atmosferę, zachęcającą do robienia zakupów.

Na wyniki sprzedaży wpływają najmniejsze detale, które mogą zauważalnie ograniczyć zyski generowane przez sklep. Klient w czasie zakupów powinien czuć się komfortowo, aby nieśpiesznie zapoznał się z ofertą sklepu. Każdy produkt powinien mieć odpowiednia oprawę wizualną, która pozwoli na poprawę jego ekspozycji. Dbamy o to, aby każdy metr powierzchni by dobrze wykorzystany.

 

 

Swoje projekty wykonujemy po zapoznaniu się ze sklepowym asortymentem i potencjalnym odbiorcą usług sprzedażowych.
Na tej podstawie wypracowujemy założenia do projektu i sporządzamy projekt sklepu.
Ostatnim etapem jest opracowanie standardu ułożenia towaru w sklepie – dla maksymalizacji wyników sprzedaży.