Zespół

Jesteśmy grupą ludzi, którzy zdobyli duże doświadczenie, pracując w międzynarodowych i polskich firmach. Każdy z nas lubi pracę z ludźmi i dla ludzi. Inspirują nas klienci, dla których realizujemy szkolenia, projekty doradcze i projektowe.

Dagmara Habiera

dagmara-habiera

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, Wydziału Projektowania Ubioru oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Dyplomowany Trener Biznesu i Coach.

Doświadczenie zawodowe

Piastowała stanowiska managera, nabierając doświadczenia w branży odzieżowej w takich firmach, jak: Smyk, Americanos, H&M, Atlantic. Była managerem działu visual merchandisingu w sieci Atalantic, w której współpracowała przy tworzeniu nowego konceptu sklepu, opracowywaniu standardów ekspozycyjnych oraz wdrażaniu standardów. Odpowiadała za realizację projektów merchandisingowych, usprawniających sprzedaż w sieciach detalicznych. Realizowała cykle szkoleniowe z zakresu visual merchandisingu, komunikacji oraz budowania zespołów sprzedażowych.

Specjalizacja

Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu struktur merchandisingowych w branży fashion. Opracowała standardy ekspozycyjne dla polskich firm handlowych. Realizowała projekty szkoleniowe, doradcze i projektowe dla: Pandora, Magnat, Tchibo, Springfield, KappAhl, Mago SA, Big Star, Ambra, Recman, Go Sport, TOnext, Upss, Butik, Aryton, Esotiq, Real line, BoomBook, DTZ, Bioderma. Cyklicznie prowadzi wykłady i warsztaty na Akademii im. Leona Koźmińskiego z zakresu visual merchandisingu. Realizuje szkolenia z zakresu obsługi klienta, obsługi trudnego klienta, coachingu, zarządzania zespołem.


Jarosław Chrzanowski

jarek-chrzanowski
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, Akademii Trenerów Biznesów Kontrakt OSH w Warszawie.

Doświadczenie zawodowe

Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą opartą na budowaniu trwałych i przyjaznych relacji z klientami oraz kierowania zespołem budował, pracując w działach handlowych czołowych firm w branżach: farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i FMCG. Realizuje szkolenia z zakresu obsługi klienta, zarządzania zespołem i merchandisingu, ze szczególnym uwzględnieniem merchandisingu aptecznego. Jako trener zna doskonale problemy branży farmaceutycznej oraz specyfikę obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego, występujących na różnych poziomach procesu negocjacji i sprzedaży.

Specjalizacja

W pracy szkoleniowej stara się najwięcej uwagi poświęcać zagadnieniom związanym z właściwym procesem sprzedaży opartym na profesjonalnym komunikowaniu się z pacjentem-klientem poprzez wykorzystanie wszystkich dostępnych i zgodnych z obowiązującym prawem metod na współcześnie funkcjonującym rynku. Za swoje największe osiągnięcie uważa wypracowanie, poprzez wieloletnią praktykę, umiejętności dostrzegania szansy na odniesienie sukcesu w sytuacjach określanych jako trudne lub beznadziejne, gdyż wyznaje zasadę, że tam, gdzie jest drugi człowiek, zawsze jest szansa na porozumienie i wspólne zwycięstwo.


Back to Top ↑

visual merchandising, szkolenia visual merchandising, vmstudio.pl, projektowanie sklepów, szkolenia obsługa klienta.