Szkolenia

Przygotowujemy szkolenia dedykowane firmom, w ramach których realizujemy projekty rozwojowe z zakresu visual merchandisingu (VM).

O szkolenia dedykowanie możesz zapytać wysyłając e-mail pod adres: biuro@vmstudio.pl, tel.  501 393 297.

Terminy szkoleń otwartych publikujemy na naszym Facebook’u, lub zapytaj o termin telefonicznie pod nr 501 393 297.

Planujesz rozpocząć prace jako Visual Merchandiser lub pracujesz już na tym stanowisku i chcesz poszerzyć wiedzę?
Zapraszamy na szkolenie  Visual merchandising. Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady Visual Merchandisingu, podstawowe i zaawansowane techniki wystawiennicze. Zapoznamy uczestników z  rolą technik VM  w procesie sprzedaży i komunikacji z Klientem. Kursanci nauczą się wykorzystywać praktyczne techniki VM analizować, ustalać priorytety, projektować ekspozycję.
Pracujesz jako Visual Merchandiser i potrzebujesz indywidualnego szkolenia lub konsultacji w zakresie np.budowania Strategii VM? Skontaktuj się z nami, omówimy Twoje potrzeby i zaprojektujemy szkolenie specjalnie dla Ciebie.
Nasze szkolenia prowadzimy od 10 lat. Realizowaliśmy szkolenia oraz projekty doradcze dla tych klientów. Naszą wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z uczestnikami na sali szkoleniowej.

Szkolenie Visual Merchandising

Zapraszamy na szkolenie Visual Merchandising 10 styczeń Gdańsk, 17 Styczeń Warszawa.

Szkolenie ma formę wykładów przeplatanych ćwiczeniami, w trakcie których słuchacze uczą się zasad Visual Merchandisingu.

Program szkolenia:

  • Czym jest Visual Merchandising i jego znaczenie dla wyników sprzedaży
  • Psychologia i natura ludzka w Visual Merchandisingu
  • Związek między schematami zachowań klienta a aranżacją przestrzeni handlowej
  • Rentowność sklepu a Visual Merchandising
  • Czynniki skłaniające do dokonania zakupów
  • Rola i budowanie stref sprzedaży (witryna, strefa wizerunkowa, sklep)
  • Wpływ prawidłowej ekspozycji na decyzje zakupowe klientów
  • Rodzaje i estetyka ekspozycji
  • Ścieżka klienta w sklepie
  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki
  • VM jako praca zespołowa
  • Złote zasady VM

Warsztaty strategiczne

Warsztaty strategiczne to najskuteczniejszy sposób na wyznaczenie długoterminowych celów, misji i wizji firmy oraz na przeanalizowanie jej aktualnej sytuacji rynkowej, sposobu działania i konkurencji w obszarze Visual Merchandisingu. Sesje są dedykowane członkom Zarządów, menedżerom, pracownikom zespołów sprzedażowych. Wypracowując nową koncepcję wykorzystujemy wiedzę własną oraz uczestników, co daje często nieoczekiwane rozwiązania w obszarze budowania strategii VM.

Jak realizowana jest sesja?

Zapoznajemy się z problemem i celami, które Klient chce osiągnąć w wyniku wspólnej pracy warsztatowej. Przed rozpoczęciem projektowania sesji, chcemy dokładnie zrozumieć kontekst, w którym uczestnicy warsztatu funkcjonują i jakie mogą być ich oczekiwania lub bariery. Dopiero wtedy projektujemy plan sesji i uzgadniamy ją z Klientem. Warsztat może trwać 1 – 2 dni. Warsztaty są intensywne i bardzo angażujące. W każdej minucie musimy mieć pewność, że wspólna praca prowadzi do określonego celu.


Award winning creative agency

We are building for tomorrow because tomorrow is the future and we want to make a contribution to the wonderful digital age that is awaiting us.