Standaryzacja

To zbiór zasad dotyczących wszystkich aspektów ekspozycji w salonie i na witrynie:

  • zebrane w jednym miejscu najważniejsze wytyczne dotyczące zasad VM danej marki,
  • kompendium wiedzy na temat visual merchandisingu,
  • stanowią swoisty podręcznik dla pracowników sklepu, franczyzobiorców i partnerów,
  • pozwalają na utrzymanie jednego poziomu ekspozycji we wszystkich sklepach w sieci,
  • są narzędziem ułatwiającym budowanie wizerunku salonów i marki,
  • są punktem wyjściowym do budowania procedur, rozwoju kompetencji pracowników, weryfikacji jakości ekspozycji.

 

Korzyści wynikające ze standardów VM:

  • łatwość dostępu do wiedzy – wszystkie zasady opisane w jednym miejscu,
  • klarowność zasad dla franczyzobiorców i partnerów,
  • oszczędność czasu dzięki łatwości dostępu do wiedzy,
  • określenie jednolitych zasad dla całej sieci, pozwalające na zachowanie spójności przekazu marketingowego w salonach,
  • budowanie silnego i jednolitego wizerunku marki.

 

Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze podręcznika standardów VM lub masz poczucie, że ten, który posiada, nie najlepiej oddaje ducha marki, skontaktuj się z nami.

Wiemy, jak powinien wyglądać taki podręcznik. Pracowaliśmy ze standardami najlepszych firm zachodnich. Stworzyliśmy standardy ekspozycyjne dla wielu firm polskich.”


Award winning creative agency

We are building for tomorrow because tomorrow is the future and we want to make a contribution to the wonderful digital age that is awaiting us.