Projektowanie

Czy wiesz że:

  • Półki za krótkie o 15 cm , mogą spowodować, że w sklepie zmieści się o 50% mniej towaru?
  • Elementy do ekspozycji wiszącego towaru za krótkie o 2 cm mogą spowodować spadek sprzedażny o 10%.
  • Źle zaprojektowana witryna minimalizuje nasze szanse na to by klient zauważał naszą ofertę.
  • Źle zaprojektowane meble mogą wpływać na wyniki sprzedaży.
  • To emocje powodują, że klient decyduje się na wydanie pieniądze w tym a nie innym sklepie.

 

Dlatego też projektując wnętrza sklepu dbamy o to by zbudować przyjazną atmosferę w sklepie zarówno dla klientów jak i dla produktów.

 

Miejsce sprzedaży to znacznie więcej, niż atrakcyjne wnętrze.

 

Podstawą dobrze zaprojektowanego sklepu jest przestrzeń, która buduje wizerunek sklepu, odpowiada na potrzeby klientów oraz powala wygenerować najlepsze obroty. Sklep jest miejscem w którym klient powinien czuć się komfortowo w trakcie wybierania  dla towarów. Tworząc koncepcję sklepu pamiętamy o tym że produkt powinien mieć odpowiednią oprawę, stojak lub podstawkę, która pozwoli na dobrą ekspozycję produktów. Dbamy o to, by każdy metr powierzchni sprzedaży był dobrze wypełniony atrakcyjnie wyeksponowanym produktem.

 

Jak pracujemy?

  • Poznajemy klientów sklepu i asortyment który ma znaleźć się w sklepie.
  • Prowadzimy warsztat w trakcie którego, wypracujemy założenia do projektu.
  • Projektujemy sklep.
  • Opracowujemy standard ułożenia towaru w sklepie.

 

 

 

 


Comments are closed.

Back to Top ↑

visual merchandising, szkolenia visual merchandising, vmstudio.pl, projektowanie sklepów, szkolenia obsługa klienta.