Konsulting

Od 2007 roku wspieramy rozwój firm, organizacji i profesjonalistów. Pomagamy działać efektywnie, świadomie. Zainteresowanie stałym rozwojem organizacji, nieograniczonym wyłącznie do doskonalenia kompetencji zawodowych, powoduje, że ciągle poszukujemy nowych pomysłów na doskonalenie potencjału naszych Klientów. Nie tylko nie boimy się nowych wyzwań, ale poszukujemy ich; pracujemy dla biznesu i uczelni wyższych.
Uważamy, że w czasach nastawionych na walkę rynkową, gdzie każdy dzień charakteryzuje olbrzymie tempo pracy, jedną z najważniejszych wartości każdej firmy są ludzie.
Celem działań konsultingowych jest:

  • audyt projektu architektonicznego,
  • audyt VM – analiza sytuacji zastanej w firmie,
  • wypracowanie narzędzi i rozwiązań pozwalających na wprowadzenie zmian w firmie,
  • wdrożenie zmian w firmie.

 

1. AUDYT PROJEKTU ARCHITEKTONICZNEGO

Rozpoczynasz tworzenie nowego konceptu sklepu lub masz już gotowy projekt architektoniczny? Weryfikujesz projekt, biorąc pod uwagę tylko względy estetyczne? To jest największy błąd, bo potem w trakcie funkcjonowania gotowego sklepu okazuje się, że jest on nierentowny, niefunkcjonalny, nieatrakcyjny, nie przyciąga oczekiwanej liczby klientów.

Profesjonalny audyt projektu architektonicznego uchroni Cię przed tymi problemami. Zanalizujemy każdą część projektu, zaczynając od witryny, a kończąc na zapleczu. Prześledzimy ścieżkę klienta w sklepie, pojemność mebli, układ, oświetlenie oraz elementy sensoryczne.

 

2. AUDYT VM

Wiesz, że coś nie gra w Twoim sklepie, ale nie wiesz co?
Masz poczucie, że ekspozycja wygląda wiecznie tak samo, a witryna nie zachęca do wejścia?
Nie masz pewności, czy Twoi pracownicy starają się wystarczająco?
Chciałbyś coś zmienić w swoim salonie, ale nie wiesz jak?
Profesjonalny audyt VM pomoże Ci zweryfikować najważniejsze aspekty ekspozycji i obsługi klienta w Twoim salonie, a także odpowie na pytanie, co i jak należy zmienić.

W ramach audytu VM przygotowujemy prezentację zawierającą:

  • raport oceniający stosowanie zasad VM w wybranych salonach,
  • analizę sytuacji zastanej – mocne i słabe strony punktu sprzedaży,
  • propozycje zmian – co zrobić, by błędy poprawić,
  • podsumowanie będące listą najważniejszych zadań do wykonania.

 

3. STRATEGIA ZARZĄDZANIA DZIAŁANIAMI VM

Jeśli Twoje sklepy nie przynoszą zadowalających zysków…
Jeśli konkurencja spędza sen z Twoich powiek…
Jeśli masz poczucie, że ekspozycja w Twoim salonie wymaga gruntownej zmiany…
Jeśli nie wiesz, jak utrzymać wysoki standard prezentacji produktu…
Jeśli zatrudniasz visual merchandiserów, ale masz poczucie, że pracują nieefektywnie…

zajmujemy się wypracowywaniem skutecznych strategii zarządzania działaniami w obszarze visual merchandisingu. Pomożemy Ci rozwiązać problemy w dziedzinie zarządzania ekspozycją.

Diagnozujemy sytuację w Twoich sklepach. Przeprowadzamy audyt VM, w wyniku którego przedstawiamy Ci słabe i mocne strony ekspozycji w salonach.

Zajmujemy się wypracowywaniem skutecznych metod zarządzania działaniami w obszarze visual merchandisingu. Pomożemy Ci rozwiązać problemy w dziedzinie zarządzania ekspozycją. Opracowujemy dedykowane strategie VM nakierowane na optymalizację nakładów pracy i oszczędność środków.

Wiemy, jak efektywnie wykorzystać wiedzę opracowaną w podręczniku standardów VM. Pomożemy Ci opracować procedury wdrażające, dzięki którym skuteczniej przełożysz wiedzę na praktykę. Stworzymy wzory dokumentów i instrukcji niezbędnych w codziennej pracy w Twoim sklepie.

Przeprowadzimy szkolenia, dzięki którym Twoi pracownicy:

  • poznają standardy VM,
  • zrozumieją, dlaczego należy je stosować,
  • dowiedzą się, jakie korzyści można osiągnąć dzięki realizacji celów VM,
  • zrozumieją moc, jaka tkwi w pracy zespołowej,
  • nauczą się zasad skutecznej komunikacji,
  • poznają metody przekazywania wiedzy, niezbędne w dalszym szkoleniu zespołu.

Na koniec pomożemy Ci wdrożyć skuteczne standardy kontroli pracy Twojego zespołu.

 

4. STANDARDY VM (STANDARDY EKSPOZYCYJNE)

To zbiór zasad dotyczących wszystkich aspektów ekspozycji w salonie i na witrynie:

  • zebrane w jednym miejscu najważniejsze wytyczne dotyczące zasad VM danej marki,
  • kompendium wiedzy na temat visual merchandisingu,
  • stanowią swoisty podręcznik dla pracowników sklepu, franczyzobiorców i partnerów,
  • pozwalają na utrzymanie jednego poziomu ekspozycji we wszystkich sklepach w sieci,
  • są narzędziem ułatwiającym budowanie wizerunku salonów i marki,
  • są punktem wyjściowym do budowania procedur, rozwoju kompetencji pracowników, weryfikacji jakości ekspozycji.

Korzyści wynikające ze standardów VM:

  • łatwość dostępu do wiedzy – wszystkie zasady opisane w jednym miejscu,
  • klarowność zasad dla franczyzobiorców i partnerów,
  • oszczędność czasu dzięki łatwości dostępu do wiedzy,
  • określenie jednolitych zasad dla całej sieci, pozwalające na zachowanie spójności przekazu marketingowego w salonach,
  • budowanie silnego i jednolitego wizerunku marki.

Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze podręcznika standardów VM lub masz poczucie, że ten, który posiada, nie najlepiej oddaje ducha marki, skontaktuj się z nami.
Wiemy, jak powinien wyglądać taki podręcznik. Pracowaliśmy ze standardami najlepszych firm zachodnich. Stworzyliśmy standardy ekspozycyjne dla wielu firm polskich.
Zapytaj nas o szczegóły: biuro@vmstudio.pl.


Back to Top ↑

visual merchandising, szkolenia visual merchandising, vmstudio.pl, projektowanie sklepów, szkolenia obsługa klienta.