Blog

Na blogu publikujemy nasze artykuły, które ukazują się w prasie specjalistycznej oraz będziemy komentowali otaczającą nasz rzeczywistość VM.


  • Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Rynek Mody”

    Im lepszy, oryginalniejszy projekt z dobrym visual merchandisingiem, uwzględniający preferencje klientów i wzbudzający dobre emocje, tym większa szansa na sukces naszego salonu. Wnętrze sklepu powinno odzwierciedlać idee i najważniejsze wartości sprzedawanej marki lub marek. Projekt powinien wyróżniać się na tle konkurencji, wówczas klient zapamięta nasz salon, będzie się w nim dobrze czuł i chętnie do nas powróci. Bawełniany top klientka…

    Continue reading »

  • Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Branża Dziecięca” (nr 5/2010, s. 50-51)

    Dwadzieścia lat temu, żeby sprzedawać, wystarczyło tylko mieć towar. Ale te czasy już nie wrócą. Dziś nakłonienie klientów do wydania pieniędzy jest dużo trudniejsze, a konkurencja coraz bardziej wymagająca. Stosowanie nowoczesnych technik handlowych jest nie tylko wskazane, ale wręcz niezbędne, żeby przetrwać. Jedną z nich, coraz szerzej wykorzystywaną, jest visual merchandising. W języku angielskim mianem merchandise określa się produkty przeznaczone…

    Continue reading »

  • Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Moda damska” (Nr 02/2015 str. 37-41)

    Według badań, klient poświęca od 3 do 8 sekund na zapoznanie się z aranżacją witryny.Spoglądając na nią, ma pierwszy kontakt z ofertą.Jeżeli wystawa będzie nudna, sztampowa, to nie zaprosi go do środka. O zakupie wybranego produktu często decyduje impuls. Jest to wynik spontanicznej decyzji podyktowanej, np. ciekawą wystawą sklepową. Jak zatem przygotować witrynę, by w ciekawy sposób  prezentując produkt, zapraszała…

    Continue reading »

  • Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Branża Dziecięca” (nr 2/2015, s. 124, 126-127)

    Jak zdobyć wymagających klientów Zakupy to przygoda Dagmara Habiera   Wielu konsumentów nie bazuje obecnie wyłącznie na reklamie. Klienci, robiąc zakupy, poszukują wiedzy, innowacji i koncepcji na mądrą zabawę. Jak skłonić ich do wydania pieniędzy w twoim sklepie? Nie wykładaj jedynie towaru, lecz animuj przestrzeń. Inspiracji nie brakuje. Znajdziesz je w kalendarzu, w innych branżach i w asortymencie dobrych polskich…

    Continue reading »

  • Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Branża Dziecięca” (nr 7/2014, s. 64-66)

    Świąteczny wystrój w sklepie Błysk jak w domu Dagmara Habiera   Czy w twoim sklepie już zapanował świąteczny klimat? Udekorowanie wnętrza może sprawić, że klient wyda więcej, niż planował, gdy przekraczał próg. Miejsce sprzedaży powinno być bowiem tak samo starannie przygotowane na Gwiazdkę jak dom. Nie musi się to wiązać z wielką inwestycją, za to koniecznie z poświęconym czasem i…

    Continue reading »


Back to Top ↑

visual merchandising, szkolenia visual merchandising, vmstudio.pl, projektowanie sklepów, szkolenia obsługa klienta.